اسب ایرانی

انجمن تبادل نظر پایگاه اطلاع رسانی اسب ایرانی

اسب ایرانی

انجمن تبادل نظر پایگاه اطلاع رسانی اسب ایرانی

راه اندازی تالار گفتمان اسب ایرانی

با سلام

به اطلاع می رساند که گروه تحقیق و توسعه اسب ایرانی به دنبال درخواست های بازدیدکنندگان سایت اسب ایرانی و در پی گسترش فعالیت های خود در عرصه اطلاع رسانی صنعت اسب ایران اقدام به راه اندازی تالار گفتمان اسب ایرانی نموده است.

این تالار جهت استفاده عموم رایگان بوده و با ثبت نام در آن امکان مطالعه مطالب وجود دارد ولی درج مطلب در آن فقط ویژه متخصصین و علاقه مندان خاص می باشد که دسترسی آنها توسط مدیر تالار افزایش یابد.

از متخصصین محترم مرتبط با اسبداری و سوارکاری دعوت می گردد جهت گسترش تبادل نظر و افزایش سطح آگاهی علاقه مندان، ضمن مراجعه به این تالار ثبت نام نموده و با مدیر تالار از طریق صفحه تماس با ما تماس گرفته تا سطح دسترسی ایشان جهت درج مطالب افزایش یابد.

بی شک توسعه ارتباطات و تبادل اطلاعات آگاهان صنعت اسب منجر به بالارفتن ظرفیت علمی موجود گردیده و کمک شایانی به پیشرفت اسبداری و سوارکاری کشور می گردد.

امید است که از بستر فراهم شده برای رشد و تعالی علوم مرتبط با اسب در سطح کشور استفاده لازم برده شده و مورد توجه علاقه مندان قرار گیرد.

همچون همیشه منتظر پیشنهادهای ارزشمند شما همراهان گرامی خواهیم بود وپیشاپیش حضور شما را خوش آمد گفته و از حسن توجه تان تشکر می نماییم.

 

نشانی تالار:

http://forum.persian-horse.ir

ایمیل ارتباط با مدیر تالار:

admin@persian-horse.ir

 

 

نشانی سایت اسب ایرانی:

http://www.persian-horse.ir

 

 

با سپاس فراوان

مدیر گروه تحقیق و توسعه اسب ایرانی

مدیر تالار گفتمان اسب ایرانی